MTV VoMA 2009

luni, 21 septembrie 2009 comentarii: 3
În weekendul ăsta am putut şi eu vedea cine naiba a mai câştigat un om de pe lună . Showul în general a fost ok, cu excepţia a 2 pseudovedete pline de fumuri: gayfishul de Kanye si Leidi Găgăuţa. Eu le sugerez să se ia de mână şi să părăsească această galaxie , căci lumea asta ar fi mult mai liniştită fără extravaganţele unei dive trashy şi un buric al pământului , cel mai mare artist în viaţă.
Mi-a plăcut însă de Madonna , al cărei discurs în cinstea Regelui pop a fost emoţionant pentru toată lumea . În sfârşit o văd şi eu într-o ţinută adecvată vârstei ei înaintate!
Această ediţie a fost şi una specială pentru că a fost închinată superstarului pop , care din păcate nu mai este printre noi. Prestaţia lui Janet a fost extraordinară!!! A pus suflet cu adevărat! Abia am aşteptat să văd trailerul documentarului This is it, ce va avea premieră în cinematografe toamna asta.
Cel mai mare entuziasm pe care l-am avut de-alungul acestei ediţii: Kanye a fost huiduit la fiecare pomenire a numelui!!! L-am huiduit şi eu împreună cu publicul :)). E un jegos care trebuia să stea în banca lui să o fi lăsat în pace pe Taylor Swift (nu sunt fană, deşi mi-a inspirat milă pentru acel moment penibil). Dacă eram în locul ei, numai să-mi fi apucat el microfonul să mi-l smulgă, că şi-l luam la şuturi în dos şi la vreo trei parale. Am eu ce am cu Kanye , dar nu îl halesc deloc pe microbul ăsta. Jos pălăria pentru artiştii care l-au criticat aspru şi nu au trecut cu vederea peste acest incident!
Cât despre Gaga, şi tatălui meu îi vine să vomite când aude de numele ei. Cea mai patetică artistă de la Madonna ( epoca Erotica) încoace! Când am văuzut momentul ei live cu sângele fals buind fără oprire din piept, mi-a întors stomacul pe dos. Mai ales pe la final parcă răgea o manelistă autohtonă. Şi-a schimbat vreo şase ţinute printre care la doua am râs cu lacrimi =)))Când şi-a prmit premiul pentru cel mai bun debutant al anului m-am mirat cum de naiba nu s-a impiedicat cu perdeaua aia roşie pe faţă. Atunci făcea cu adevărat show =))).Mai bine câştiga Tracy Gaga :))). Sau când era infofolită precum un eschimos , mi-aducea aminte de Kenny din South Park. Omg, they didn't kill Lady Gaga! You bastards!
Reprezentaţia lui Pink a la Cirque du Soleil a fost pe departe cea mai tare!!! M-a lăsat fără cuvinte!
Beyonce nu a făcut mare brânză pe scenă cu sincronul deosebit la Single Ladies , însă gestul de a o invita înapoi pe scenă pe Taylor pentru a-şi termina discursul brusc întrerupt, a demonstrat că este o veritabilă Lady.
Păcat că nu au mai invitat şi legende în ultimul timp (excepţia lui Joe Perry de la Aerosmith).
Eminem a fost super simpatic! Ar trebui să joace în comedii ! E foarte talentat tipul!!! M-am tăvălit pe jos de râs , când a început să plângă :))).
Russel Brand fost simpatic şi anul acesta, însă ar trebui să o lase mai moale cu intenţiile lui de a trece prin paturile vedetelor.
Sper că EMAul de la Berlin NU îi va avea cap de afiş Pe Kanye gayfish West şi Gâsca Găgăuţa!!!!!

comentarii: 3

Anca G. :

Mha,nu m-am uitat. Habar n-am cine-s oamenii ăştia de zici tu că s-au certat (până m-a lămurit Theo, ieri, că Kayne nu e o fată a trecut ceva timp:))), dar o ştiu pe Madonna şi mă bucur pentru gestul frumos pe care l-a făcut. Aş fi vrut să-i văd pe Joe Perry şi pe Eminem, dar asta e.

Şi pân la urmă ce i-a făcut Kayne lui Taylor?

T. :

omg, they didn't killed leidy gaga...you bastards..!!! ...asta e misto p bune:)))))

Judith :

Leidi Găgăuţa.De acord.E oribila.Nu inteleg stilul muzica ei, nimic.In schimb, mi-a placut sa o vad pe Kristen Stewart si Rob.Pattinson:D.

Trimiteți un comentariu